Перелік питань до роботодавця - візьміть їх на ярмарок вакансій
Ярмарки вакансій - це прекрасна можливість зустрітися з представниками різних компаній та отримати інформацію, яка допоможе вибрати роботодавця, який мріє, також Ви можете одразу подати оголошення про роботу. Варто поговорити з працівниками та доповнити знання про організаційну культуру та можливості розвитку.
Гарна підготовка - перш за все!
Скільки ви виходите з ярмарку, залежить в першу чергу від вас. Перш ніж записатися на захід, прочитайте пропозицію, підготовлену організаторами. Подумайте, на яких лекціях, семінарах чи консультаціях ви хочете відвідати. Перевірте також список учасників виставки та зробіть попереднє дослідження щодо них.
Що взяти на ярмарок вакансій?
Готуючись, варто створити перелік питань для потенційних роботодавців та колег:
Як виглядає підбір персоналу та скільки часу це займає? Скільки етапів він складається? Як часто оголошується новий набір?
Підготовка до роботи - це не лише навчання, відвідування курсів, набуття компетенцій тощо. Такі заходи мають велике значення, але також варто зосередитись на "технічних" питаннях і подумати над тим, що робити, щоб якомога ефективніше представити себе під час прийняття на роботу та як результат отримати пропозицію про роботу. Добре поцікавитися пропозиціями щодо роботи, а також можливістю пройти стажування - особливо якщо ви ще не маєте професійного досвіду.
Якими якостями повинен володіти працівник, щоб знайти своє місце в організаційній культурі?
Наш успіх у підборі персоналу залежить не тільки від підготовки, але й від того, чи входимо ми в профіль кандидата на вакантну посаду. Добре заздалегідь побачити, чи підходить нам організаційна культура компанії. Він складається, серед інших важливі для бізнесу цінності (наприклад, інновації, самодисципліна, робота в команді, розвиток індивідуальних працівників тощо). Елементами організаційної культури є також норми поведінки, модель відносин та дрес-код.
Як ви пізнаєте дружню організаційну культуру?
Які шляхи кар'єри пропонує компанія? Які відділи є у компанії? Чи існує можливість горизонтального просування?
Давайте також з’ясуємо, чи наші цілі, прагнення та професійні можливості адекватні умовам у компанії. Завдяки цьому ми уникнемо розчарування та розчарування, що виникають, наприклад, через відсутність можливостей розвитку або перспективи зміни позиції на більш цікаву та краще оплачувану.
Яка атмосфера в компанії? Чи підтримують співробітники один одного? Чи можете ви розраховувати на підтримку начальства?
Ми не будемо читати з оголошення роботодавця або веб-сайту, яка атмосфера в компанії, тому варто підняти це питання у розмові з представником компанії. Добре запитати, наприклад, про конкретні форми підтримки нових працівників - наприклад, як вони представлені в колективі та виконуються у своїх обов'язках.
Які пільги можуть отримати працівники?
Під час розмови ви можете підняти питання про додаткові пільги без заробітної плати. Наприклад, варто поцікавитися пропозицією про навчання або співфінансування тренінгів, курсів чи аспірантури.
Під час ярмарку офіційна атмосфера менше, ніж під час співбесіди, тому ми можемо задавати трохи менше офіційних питань. Однак важливо, щоб ми зберігали професіоналізм та тактовність. Перед подією варто самостійно шукати інформацію - додаткові знання можуть сприяти тому, що в нашій голові виникнуть нові запитання.
Чи можете ви отримати щось більше, ніж пристосування з ярмарку вакансій?
Вибравши на ярмарок, зібрати основну інформацію про компанії, які ви хочете детальніше ознайомитись. Завдяки цьому ви отримаєте легкість у формулюванні питань і представите себе як кандидата, який знає, що його хвилює. Також добре розвинути навички самопрезентації, щоб представити свої професійні сили під час короткої зустрічі.